.
.
.
.
Bestway® Smart Hub ™ WIFI APPLIKÁCIÓ ANDROID ÉS IOS TELEFONOKHOZ – ÚTMUTATÓ AZ ALKALMAZÁS HASZNÁLATÁHOZ (EU)
.
.
.
.
FIGYELEM! A most bemutatott Bestway® Smart Hub™ alkalmazás, csak az Európai Unió területéről származó AirJet, HidroJet és HidroJet Pro WiFi szivattyúkra vonatkozik!
ÚTMUTATÓ AZ ALKALMAZÁS HASZNÁLATÁHOZ
Íme a lépésről lépésre bemutatott útmutatónk a Bestway® Smart Hub™ alkalmazással történő beállításához. Okoseszközén egyetlen gombnyomással vezérelheti Lay-Z-Spa szivattyúját, fűtését és masszázsrendszerét.
A BESTWAY SMART HUB App telepítés előtti fontos megjegyzések
– A készülék egyszerre csak egy mobiltelefonhoz csatlakoztatható. Ha egy másik mobiltelefonhoz kívánja csatlakoztatni a készüléket, nyomja meg és tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot 3 másodpercig.
Amikor a jelzőfény lassan villog, a készülék törli az előző mobiltelefont érintő kapcsolati adatokat. Az utasítások követésével csatlakoztassa az új telefont a szivattyúhoz.
– Mielőtt csatlakoztatná az alkalmazást a szivattyúhoz, bizonyosodjon meg arról, hogy a mobilkészülék a szivattyú közelében található, és erős Wi-Fi-jel tapasztalható.
– Az alkalmazás Android 5.1 vagy újabb, illetve iOS 10.0 és ezeknél újabb rendszereket támogat.
– A készülék csak a megosztott 2,4 GHz-es hálózatot támogatja, az 5 GHz-es hálózatot nem.
– Nem javasoljuk nyilvános Wi-Fi-hálózat használatát. Ha nyilvános Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik, gondok merülhetnek fel a bejelentkezés során az ellenőrzési kódok megadásakor.
Hogyan tudok regisztrálni a Bestway Smart Hub alkalmazásban?
Kövesse az alábbi utasításokat az új fiók regisztrálásához:
1) Nyissa meg az alkalmazást, és kattintson a „regisztráció” gombra.
2) Válassza ki az országot, ahol tartózkodik.
3) Adja meg e-mail címét, majd válassza az „Olvasd el és fogadd el a felhasználói használati feltételeket és az adatvédelmi feltételeket” lehetőséget. majd kattintson a „következő lépésre”
4) Adjon meg egy legalább 6 karakterből álló jelszót, és erősítse meg.
5) Ellenőrizze a regisztrált e-mail mezőt, majd kattintson az aktiváló e-mailre a regisztráció befejezéséhez (Ha nem kapott aktiváló e-mailt a beérkezett üzenetek mappájába, ellenőrizze spam doboz)
Hogyan csatlakoztathatom a terméket a mobiltelefonomhoz?
Utasítások Android operációs rendszert futtató mobiltelefonokhoz:
Az alkalmazás letöltése után be kell kapcsolnia a helyszolgáltatásokat a telefon beállításainál.
1. Nyissa meg az alkalmazást, és nyomja meg az „Eszköz hozzáadása” gombot.
2. Válassza az „AIRBED SLEEP CONTROL” vagy a „SPA CONTROL” vagy a „POOL CONTROL” lehetőséget.
3. Válassza az „Eszköz be van kapcsolva” lehetőséget, és hagyja jóvá
4. Válassza ki a Wi-Fi nevét, adja meg a Wi-Fi jelszót, majd kattintson a „Következő lépés” gombra.
5. Várjon, amíg a kapcsolat 100%-ban elkészül
6. Válassza az „Alapértelmezett” lehetőséget
7. Nevezze el az eszközt, és erősítse meg (nem kötelező)
8. Nyomja meg az eszköz nevével ellátott ikont – belép a „AIRBED SLEEP CONTROL” vagy „SPA CONTROL” vagy „POOL CONTROL” panelek utasításaiba.
Útmutató az IOS operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokhoz:
1. Nyissa meg az alkalmazást, és nyomja meg az „Eszköz hozzáadása” gombot.
2. Válassza az „AIRBED SLEEP CONTROL” vagy a „SPA CONTROL” vagy a „POOL CONTROL” lehetőséget.
3. Válassza az „Eszköz be van kapcsolva” lehetőséget, és hagyja jóvá
4. Válassza ki a Wi-Fi nevét, adja meg a Wi-Fi jelszót, majd kattintson a „Következő lépés” gombra.
5. Kattintson a „Wi-Fi módosítása” gombra.
6. Válassza ki az eszköz hotspotját: BW-XXXXXX-XXXX (A név és az utolsó 4 számjegy a különböző termékeknél eltérő)
7. Adja meg a jelszót: 123456789
8. Térjen vissza az alkalmazáshoz
9. Kattintson a „Csatlakozás” gombra a felugró ablakban
10. Várjon, amíg a kapcsolat 100%-ban elkészül
11. Válassza az „Alapértelmezett” lehetőséget
12. Nevezze el az eszközt, és erősítse meg
13. Nyomja meg az eszköz nevével ellátott ikont, amellyel belép a „BESTWAY AIRBED SLEEP CONTROL” vagy a „SPA CONTROL” vagy a „POOL CONTROL” panelbe.
AZ ALKALMAZÁS LETÖLTÉSÉT INNEN IS MEGTEHETI:
FIGYELEM!!! Az Egyesült Királyságban forgalmazott WiFi-s szivattyúk kifejezetten a Lay-Z-Spa Applikációval használhatóak! Az Európai Unió területén forgalmazott szivattyúk viszont a Bestway® Smart Hub™ Applikációval működnek!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.layzspa.smartHome&hl=hu
https://apps.apple.com/hu/app/bestway-smart-hub/id1456731336?l=hu
1. LÉPÉS: Bizonyosodjon meg arról, hogy a mobilkészülék csatlakozott Wi-Fi-hálózathoz.
2. LÉPÉS: Csatlakoztassa elektromos tápellátáshoz a fürdőt. A szinkronizálás megkezdéséhez nyomja meg és
tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot a szivattyún 3 másodpercig. A Wi-Fi jelzőfény lassú villogásba kezd.
MEGJEGYZÉS: Bizonyosodjon meg arról, hogy a fürdőt csatlakoztatta, és ellenőrizze a PRCD készüléket.
3. LÉPÉS: Nyissa meg a Bestway Smart Hub™ alkalmazást a mobilkészüléken. Az alkalmazással való
szinkronizáláshoz kövesse a lépésről lépésre vonatkozó útmutatót.
○ Jelentkezzen be, vagy hozzon létre fiókot.
○ Wi-Fi-hálózat észlelését követően adja meg a Wi-Fi-hálózat jelszavát.
○ Módosítsa a Wi-Fi szolgáltatást a következőre: BW-LayZSPA-xxx Jelszó: 123456789
(Az Android rendszer átugorja ezt a lépést, és közvetlenül elindítja a csatlakozási műveletet)
○ Térjen vissza az alkalmazáshoz, és várja meg, amíg befejeződik a csatlakozási művelet.
Mostantól a Lay-Z-Spa fürdőt irányíthatja úgy a mobilkészülékről, mint a vezérlőpultról.
Megosztási funkció
Megjegyzés: Csak egy személy olvashatja be az esetenként generált megosztási QR-kódot. Ha további
készülékekkel kívánja megosztani a kódot, minden egyes alkalommal generálnia kell egy megosztott
QR-kódot. A megosztott QR-kód érvényessége 15 percre korlátozott. A megosztási funkció csak ugyanazon
országban található felhasználók esetén használható.
4. LÉPÉS: A Bestway® Smart Hub™ alkalmazás használata
Mostantól bárhonnan vezérelheti Lay-Z-Spa® készülékét egyetlen gombnyomással.
Leválasztás
Nyomja meg és tartsa lenyomva a WiFi gombot 3 másodpercig, amíg a Wi-Fi jelzőfény lassú villogásba nem kezd.
Wi-Fi LED állapota
A jelzőfény lassan villog
OK: Várakozás az útválasztóhoz csatlakozásra
Megjegyzés: A szivattyú készen áll a telefonhoz való kapcsolódásra
A jelzőfény folyamatosan világít
OK: Csatlakozva az útválasztóhoz (a telepítés sikeres)
Megjegyzés: A szivattyú már csatlakozott a telefonjához
A jelzőfény gyorsan villog
OK: Elvesztett Wi-Fi-jel
Megjegyzés: Ellenőrizze az útválasztó állapotát. A fürdőmedence nem érzékeli a Wi-Fi-jelet.
A jelzőfény nem világít
OK: A jelzőfény meghibásodott és / vagy a Wi-Fi modulnál hiba jelentkezett
Megjegyzés: További tájékoztatás ügyében látogassa meg a www.bestwaycorp.com weboldalunk ügyféltámogatás részét.
HASZNÁLATI FELTÉTELEK
1. Mobil adatátviteli díjak vonatkozhatnak
2. A WiFi-n keresztüli teljesítmény rajtunk kívül áll A Bestway nem vállal felelősséget az alkalmazás használatából eredő villany- vagy vízszámlákért.
2/a. Wi-Fi kapcsolatának teljesítményét sajnos nem tudjuk ellenőrizni – kérjük, forduljon szolgáltatójához további segítségért.
3. A Bestway nem vállal felelősséget az alkalmazás használatából eredő villany- vagy vízszámlákért.
4. A Bestway Smart HUB WiFi telefonos Applikáció csak az Európai Unió területén használható.
5. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Bestway alkalmazás csak a 2,4 GHz-es WiFi útválasztó konfigurációkat támogatja.
6. Az 5G mesh hálózati útválasztó konfigurációi általában nem működnek jól ezzel az alkalmazással, és hivatalosan nem támogatottak.
7. Egyes 4G internetszolgáltatók, köztük a Three és a Smarty, nem kompatibilisek a WiFi pumpával.
8. Előfordulhat, hogy az otthoni WiFi és a szivattyú közötti kapcsolat nem stabil, hacsak nem olyan területen van, ahol a WiFi teljes erősségű.
9. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem térítünk vissza vagy fizetünk kártérítést a felhasználóknak olyan időszakokért, amikor az alkalmazás a fent felsorolt okok miatt nem érhető el, vagy nem működik.
GYIK – GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
1. Hány eszköz csatlakoztatható egyszerre a Lay-Z-Spa-hoz?
Egy szivattyúhoz tetszőleges számú eszközt csatlakoztathat, de nem csatlakoztathat egy eszközt egyszerre több szivattyúhoz.
2. Úgy tűnik, nem tudok csatlakozni a Lay-Z-Spa-hoz
1. Ellenőrizze, hogy a szivattyú csatlakozási módban van-e
1/a. Lassan villogó piros WiFi LED-nek kell lennie a szivattyú vezérlőpultján. Ha nem ezt látja, kérjük, olvassa el a csatlakozási útmutató 1. lépését.
2. Működik az internet?
2/a. A fürdőhöz internet-hozzáférés szükséges a csatlakozáshoz. Ha az internet nem működik, forduljon a szolgáltatóhoz.
3. Ellenőrizze, hogy a WiFi jelszava és a hálózat neve helyes-e.
3/a. Ha nem biztos abban, hogy a megfelelő adatokkal rendelkezik-e, vegye fontolóra egy barátja telefonját.
4. hatótávolságon belül van?
4/a. A kezdeti beállításhoz azt javasoljuk, hogy helyezze a pumpát a WiFi útválasztó mellé, majd fokozatosan távolítsa el. Ha a pumpa a hatótávolságon kívül esik, számos WiFi bővítő termék kapható a helyi számítógépes boltban.
3. Nem tudom az otthoni WiFi jelszavamat
Győződjön meg róla, hogy kéznél van a WiFi jelszava. Ezt az internetszolgáltatónak kellett volna biztosítania, és gyakran rá van írva a vezeték nélküli útválasztó hátuljára.
4. Elfelejtettem a Lay-Z-Spa alkalmazás jelszavát
Kérjük, kövesse az alkalmazásában található „Elfelejtettem a jelszavam” utasításait. Egyszerűen adja meg e-mail címét, amellyel regisztrált, és egy automatikus e-mailt küldünk Önnek az új jelszó létrehozására vonatkozó utasításokkal.
5. A pumpámon lévő WiFi szimbólum lassan villog piros fény, mit jelent ez?
A pumpa most csatlakozási módban van, és készen áll a WiFi-csatlakozás megkezdésére.
6. A pumpámon lévő WiFi szimbólumon gyorsan villogó piros fény látható, mit jelent ez?
Hiba történt a pumpa WiFi-hez való csatlakoztatásakor. A szivattyú rendelkezik a WiFi kapcsolat részleteivel, de nem tud csatlakozni. Ez lehet a probléma az útválasztóval, vagy az otthoni vezeték nélküli útválasztó jelszavának vagy beállításának megváltoztatása miatt.
7. Milyen messze használhatom a Lay-Z-Spa alkalmazást az otthontól?
Miután beállította, és a szivattyú csatlakoztatva van az otthoni WiFi-hez, bárhonnan használhatja okostelefonját a fürdő vezérléséhez, ha a telefonján bekapcsolja a mobilnet funkciót! Otthonról, az irodából vagy az autóból megbizonyosodhat arról, hogy Lay-Z-Spa® be van állítva és készen áll, amikor a legnagyobb szüksége van rá!
8. Mi történik, ha megváltoztatom az otthoni WiFi szolgáltatómat vagy a WiFi jelszavamat?
Ha megváltoztatja WiFi nevének vagy jelszavának nevét, újra át kell mennie az újracsatlakozási folyamaton.
1. Távolítsa el jelenlegi fürdőjét az alkalmazásból.
2. Tartsa lenyomva a WiFi gombot 5 másodpercig, amíg meg nem jelenik egy lassan villogó LED.
3. Indítsa újra a csatlakozási folyamatot az alkalmazás segítségével.
Mi történik, ha E15 hibakódot látok a szivattyú kezelőpaneljén?
Az E15 kód arra utal, hogy hiba lehet a WiFi modulban és/vagy a Wi-Fi-modul csatlakozása sikertelen. Ha megjelenik az E15, nyomja meg bármelyik gombot a riasztás alaphelyzetbe állításához, és várjon 20 másodpercet; majd ismét aktiválja a Wi-Fi-t. 1. Ha az E15 nem jelenik meg, a probléma megoldódott. 2. Ha az E15 ismét megjelenik, kérjük, töltse ki az online űrlapot a segítségért. Amíg az ügyfélszolgálat válaszára vár, a szivattyút kézi üzemmódban használhatja. Kérjük, forduljon a Bestway helyi ügyfélszolgálati csapatához.
Mit jelent, ha a WiFi jelzőfény gyorsan villog?
A szivattyú elvesztette a Wi-Fi jelet.
Mit jelent, ha a WiFi jelzőfény nem világít?
A szivattyú jelzőfénye vagy a Wi-Fi modul sérült.
Mit jelent, ha a WiFi jelzőlámpa lassan villog?
A szivattyú a routerhez való csatlakozásra vár.
Mit jelent, ha folyamatosan világít a WiFi jelzőlámpa?
A szivattyú csatlakoztatva van a routerhez.
Hogyan kell működtetni a Wi-Fi szivattyút a kétszintű masszázsszabályozással?
A kétszintű masszázsszabályozás aktiválásához kövesse az alábbi utasításokat:
1. Nyomja meg egyszer a teljes erejű masszázshoz
2. Nyomja meg újra a leállításhoz
3. Nyomja meg újra az alacsonyabb teljesítményű masszázshoz
4. Nyomja meg újra a kikapcsoláshoz.
A fürdőbetét felfújásakor ügyeljen arra, hogy a masszázs funkció teljes erővel működjön.